Jelovnik
Vaša kolica

O nama

Kako je sve počelo

Povijest Benepure započela je u prosincu 2017., kada se rodila ideja o stvaranju kozmetičke tvrtke inspirirane snagom bugarskog bilja i tradicije.

Početkom 2018. tvrtku su osnovali Milan Nušev, Mitko Marinov i Blagovest Marinov. Inicijalno tvrtka je započela svoje poslovanje prodajom stranog kozmetičkog brenda na Amazon platformi, čime je stekla iskustvo u online prodaji.

U rujnu 2018. Benepura je službeno lansirana kao vlastiti brend posvećen prirodnoj kozmetici. Prvi proizvodi - masti od stolisnika i propolisa - brzo su stekli popularnost i postali jedne od najtraženijih prirodnih masti u Velikoj Britaniji i Njemačkoj.

Ovaj uspjeh doveo je do proširenja asortimana robne marke i njenog ulaska na nova tržišta. Početkom 2019. stvorene su prve web stranice tvrtke - Benepura.bg i međunarodne verzije Benepura.com/de/co.uk, koje bi korisnicima omogućile izravnu narudžbu proizvoda.

Benepura proizvodnja
Benepura proizvodnja
Njemačko selo
Njemačko selo

Nova tržišta i rast tima

U ožujku 2019. BenePura je registrirana kao robna marka u Europskoj uniji, čime je stvoren temelj za još snažniji rast. U ožujku 2020. tvrtka je osvježila vizualni izgled proizvoda kako bi zadovoljila zahtjeve modernog tržišta.

Samo godinu dana kasnije, u siječnju 2021., Benepura je također registrirana u SAD-u, Japanu i Kini, a pokrenula je i trgovinu na Amazon US. U ožujku iste godine, svi su proizvodi dobili certifikat za vegane i vegetarijance od strane The Vegetarian Society - najstarije organizacije za vegetarijanske standarde.

U ožujku 2022. BenePura poduzima ključni korak u svom razvoju otvaranjem vlastitog proizvodnog pogona u selu German. Svi proizvodi se proizvode ručno, u malim serijama, uz pomoć profesionalnog travara.

Snažan interes za proizvode tijekom ove godine također je doveo do značajnog proširenja tima pri čemu je tvrtka dovela nove stručnjake kako bi zadovoljila rastuću potražnju.

Novi vizualni izgled i pogled u budućnost

U siječnju 2023. Benepura proizvodi prelaze na aluminijsko pakiranje, naglašavajući predanost robne marke održivosti i ekologiji.

U veljači 2023. brend je proširio svoju prisutnost u Europi pokretanjem vlastitih web stranica na lokalnim jezicima za više od 20 različitih europskih zemalja.

U siječnju 2024. uvode se ključna poboljšanja dizajna i strukture web stranica. Dodan je blog koji pruža vrijedne informacije o bilju, njihovim svojstvima i prednostima za educiranje i inspiriranje kupaca.

Gledajući unaprijed u budućnost, cilj za 2025. je nastojanje da se ojačaju pozicije brendova na bugarskom i europskom tržištu, nastavljajući razvijati nove proizvode s ljubavlju i poštovanjem prema prirodi i njezinim darovima.

Benepura aluminijska ambalaža
Benepura aluminijska ambalaža

Tim Benepura

Mitko Marinov

Mitko Marinov

Suosnivač

Arch. Milan Nushev

Arch. Milan Nushev

Suosnivač

Aglika Kilic

Aglika Kilic

CMK LTD

.