Jelovnik
Vaša kolica

Često postavljana pitanja

Narudžbe i plaćanje

Narudžbu možete izvršiti izravno u našoj online trgovini.

 

Za jezik i valutu specifičnu za državu, možete posjetiti jednu od naše 22 druge online trgovine (kao što je benepura.de za Njemačku).

Ne. Ako ne želite registrirati profil, jednostavno odaberite opciju "Gost" tijekom naplate.

Svoju narudžbu možete platiti koristeći:

  • Plaćanje pouzećem (samo za određene zemlje);
  • Paypal - sa stanjem ili karticom;
  • Stripe - sa stanjem ili karticom;
  • Revolut;
  • Google Pay;
  • Apple Pay.

Provjerite jeste li ispravno ispunili sva potrebna polja (označena sa *) - Kontakt podatke, adresu za dostavu i adresu za naplatu (ako se razlikuje od adrese za dostavu).

 

Obratite posebnu pozornost na polje e-pošte - većina načina plaćanja neće vam omogućiti dovršetak narudžbe ako vaša e-mail adresa nije ispravno ispunjena.

 

Ukoliko ste ispravno ispunili sve podatke, a još uvijek ne možete dovršiti narudžbu, kontaktirajte nas tako da nam pošaljete poruku OVDJE.

Da. Svoju narudžbu možete otkazati tako da nas kontaktirate OVDJE.

 

Molimo kontaktirajte nas odmah nakon što primijetite grešku u svojoj narudžbi. Sve narudžbe se obrađuju i predaju kuriru unutar 1 radnog dana. Narudžbe koje su već otpremljene ne mogu se otkazati.

Dostava i praćenje

Za narudžbe do 49.99 €:

 

Dostava je 5.00 €.

 

Za narudžbe iznad 50.00 €:

 

Dostava je besplatna.

 

Tijekom sezonskih promocija ili posebnih rasprodaja, prag besplatne dostave može se promijeniti.

Vaša će narudžba biti obrađena i isporučena kuriru u roku od 1-2 radna dana.

 

Rok isporuke za narudžbe je:

  • Za europske zemlje - 5-7 radnih dana;
  • Za Sjedinjene Države i Sjevernu Ameriku - 8-12 radnih dana;
  • Za sve ostale zemlje - 8-18 radnih dana.

Da. Primit ćete e-poruku s brojem za praćenje i vezom za praćenje čim vaša narudžba bude predana kuriru.

Provjerite mapu SPAM u svom klijentu e-pošte.

 

Ako ne pronađete e-mail s brojem za praćenje vaše narudžbe, kontaktirajte nas OVDJE.

Može doći do pogreške kurira tijekom dostave. Za pojašnjenje se obratite izravno dostavljaču.

 

Ako vam kurirska služba ne može pomoći, kontaktirajte nas OVDJE.

Ukoliko neki od proizvoda iz Vaše narudžbe nedostaje, kontaktirajte nas OVDJE.

 

Proizvodi koji nedostaju bit će vam poslani u roku od 1-2 radna dana o našem trošku.

Povrati i zamjene

Ako ste primili drugačiji proizvod od onog koji ste naručili, kontaktirajte nas OVDJE.

 

Poslat ćemo vam ispravan proizvod u roku od 1-2 radna dana o našem trošku. Ne trebate ništa vraćati.

Naručene proizvode moguće je vratiti u roku od 60 dana od dana primitka.

 

  1. Svi vraćeni proizvodi moraju biti nekorišteni, u stanju koje se može ponovno prodati iu izvornom pakiranju;
  2. Troškove dostave za povrat proizvoda snosi kupac.

 

Povratna adresa:

 

Todor Aleksandrov str. 18

Petrich

2850

Bugarska

 

Ukoliko želite vratiti proizvod, kontaktirajte nas OVDJE.

Iznos narudžbe bit će vraćen istim načinom plaćanja kojim ste platili narudžbu.

 

Za narudžbe s plaćanjem pouzećem povrat ćemo vam izvršiti putem bankovnog prijenosa.

Vaš povrat novca bit će izdan u roku od 1-2 radna dana nakon što primimo vraćene proizvode.

 

Ovisno o korištenom načinu plaćanja, povrat novca možda neće biti dostupan do 10-14 dana.

Promocije i kodovi za popust

Da. Ako imate kod za popust, unesite ga u polje "Kod kupona" i kliknite gumb "Pošalji" prije potvrde narudžbe.

 

Ako je vaš kod važeći, primit ćete potvrdu i vaš će se popust automatski primijeniti.

Svi promotivni kodovi mogu se koristiti samo JEDNOM.

Ne. Samo jedan važeći kod za popust može se koristiti po narudžbi.

Promotivni kodovi u našoj online trgovini:

  • Vrijedi samo za proizvode koji još nisu na akciji / dio postojeće akcije;
  • Ne može se kombinirati s drugim popustima (količinski popusti, drugi promotivni kodovi) - vrijedi samo najveći popust za narudžbu.

 

Ako u vašoj košarici postoje proizvodi koji su već na akciji, naš sustav će automatski primijeniti promotivni kod samo na preostale važeće proizvode.

Provjerite je li kod ispravno unesen.

 

Ako je kôd ispravno unesen, ali i dalje dobivate pogrešku:

  • Kod je možda istekao;
  • Šifra možda nije važeća za odabrane proizvode;
  • Svi proizvodi u vašoj košarici već su na akciji / dio su promocije;
  • Već ste iskoristili ovaj promotivni kod za prethodnu narudžbu.

 

Ako nikada prije niste koristili promotivni kod i sigurni ste da je važeći, kontaktirajte nas OVDJE.

.